Za kupljenu robu vrijede opći garancijski uvjeti i odredbe u prilogu pojedine robe. Dostavnica vrijedi kao garancijski list, ako garancijski list nije bio priložen prilikom dostave.
IT grupa d.o.o. garantira da uređaji prilikom otpreme nemaju konstrukcijskih, proizvodnih, materijalnih ili funkcijskih grešaka.

Trajanje garancije

  • Garancijski rok počinje s danom kupnje.
  • Minimalno trajanje garancije za tehnički proizvod je 12 mjeseci.
  • Proizvođač može ponuditi duži garancijski rok od minimalnog, što je naznačeno u priloženom garancijskom listu.
  • Ako period trajanja garancije nije naveden u garancijskom listu, dostavnici ili računu, podrazumijeva se da garancija traje 12 mjeseci.

Situacije u kojima se garancija ne priznaje:

  1. Ako kupac nije postupao u skladu s uputama za upotrebu proizvoda.
  2. Ako je kupac nestručno ili nepažljivo rukovao proizvodom.
  3. Ako je proizvodom rukovala neovlaštena osoba.
  4. Ako je došlo do kvara zbog više sile (npr. udar groma, nejednake napetosti u mreži itd.).
  5. Ako je bila izvršena nepravilna montaža.
  6. Ako je došlo do kvara zbog upotrebe neprimjerenog potrošnog materijala (npr. obnovljeni toner koji nije prodan od strane IT grupe d.o.o.).
  7. Ako je došlo do kvara tijekom transporta nakon isporuke proizvoda.
  8. Ako je oprema smještena u neprimjerenom prostoru (vlaga, prašina, vrućina, mraz itd.).
  9. Ako je došlo do kvara zbog prenapona ili istjecanja baterija.
  10. Ako su u proizvod ugrađeni neoriginalni dijelovi.
  11. Ako je proizvod bio nepravilno održavan.
  12. Ako je proizvod korišten za specifične zahtjeve koji nisu u skladu s njegovom namjenom.

Izuzeci iz garancije

  • Potrošni dijelovi podložni stalnom trošenju, kao što su:
    mediji, trakovi, toneri, glave pisača, jedinice za razvijanje, projektorske žarulje, baterije itd.
  • Garancijski rok ne vrijedi za programsku opremu, koja je predmet intelektualnog vlasništva.
  • Čišćenje proizvoda tijekom garancije nije besplatno.

Popravak ili zamjena proizvoda

  • Proizvod koji se pokvari u garancijskom roku popravit ćemo u roku od 45 dana.
  • Ako je moguće, na želju kupca, proizvod ćemo zamijeniti novim.
  • Servis ili dobavljač ne jamči za podatke na memorijskim karticama.
  • Za neopravdane reklamacije naplaćujemo uslugu prema važećem cjeniku.

Uvjeti za ostvarivanje garancije

  1. Preporučuje se dostaviti:
    • Reklamacijski zapisnik s opisom greške i okoline u kojoj je uređaj korišten.
    • Kopiju dostavnice i računa.
    • Garancijski list.
  2. Garanciju je moguće ostvariti samo za opremu koja:
    • Ima priložen garancijski list i tehničku dokumentaciju.
    • Sadrži barem jedan od dokumenata (dostavnica, račun, garancijski list) s vidljivim datumom kupnje.
    • Ako proizvod ima originalan garancijski list sa serijskim brojem, potrebno je priložiti i njega.

Dodatne informacije

Za sva dodatna pitanja i objašnjenja obratite nam se na:
Telefon: 01/2220-600
E-mail: info@it-grupa.hr

  • Lošinjska ulica 5, 10000 Zagreb
  • Telefon: + 385 (0)1 2220 600
    Faks: + 385 (0)1 2220 610
  • E-mail: info@it-grupa.hr
  • OIB: 80019116338
    Matični broj: 02145456

ISO 9001 CERTIFIED
Posvećeni kvaliteti i izvrsnosti.